מוזס לבנט: "אל תפלה את הילדים החרדים המוגבלים"

    בעריש פילמר No Comments on מוזס לבנט: "אל תפלה את הילדים החרדים המוגבלים"
    10:38
    06.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on משה מספר ליענקל'ה: "ראיתי את מנגלה מול העיניים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך נפתלי בנט אמר מספר פעמים בתקופה האחרונה ב'קול חי' כי הוא עושה הכל בכדי שהציבור החרדי יהיה חלק מהרפורמות שמשרדו יוזם, היום פנה אליו ח"כ מנחם אליעזר מוזס, יו"ר סיעת יהדות התורה בבקשה שיפרע את הבטחותיו ויכלול את כל מוסדות המוכר שאינו רשמי בתכנית המשרד להנגשת מוסדות חינוך לתלמידים נכים ובעלי צרכים מיוחדים.

    מוזס כתב לשר בנט כי "לפני מספר ימים, בתאריך ט' אלול תשע"ה 24/8/15 התקיימה ישיבה מיוחדת של ועדת החינוך בהשתתפותך. הישיבה התקיימה במשרד החינוך וכחלק מההערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים. במהלך הישיבה הכרזת על תכנית חדשה להנגשת בתי הספר לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים בעלות של 945 מיליון ש"ח".

    "בתכנית: הנגשת טיולים שנתיים, בניית כיתות אקוסטיות, מעליות ושירותי נכים וכו'", פירט מוזס וכתב כי "לדבריך, הקצית לתכנית כבר בשנה הקרובה 135 מליון ₪. אני מברך אותך על התכנית החשובה ומחזק את ידך. אני מבקש מכבוד השר לוודא, כי גם תלמידי החינוך שאיננו רשמי יכללו בתכנית וכי לא תיווצר אפליה בין ילד מוגבל לילד מוגבל בשל בית הספר בו הוא לומד".

    לאחר פרסום התכנית אמר מוזס, כי היא אנושית ובעלת חשיבות עליונה. "הנגשת מבנים לבעלי צרכים מיוחדים היא חסד עצום וכורח המציאות. ההנגשה תפתח אפשרויות רבות לתלמידים המוגבלים ותאפשר שילובם המירבי בכיתות הרגילות. אני מעריך את שר החינוך על החלטתו החשובה ומקווה שלא תיווצר שום אפליה בין ילד הלומד בחינוך הרשמי לילד הלומד בחינוך שאיננו רשמי".



    0 תגובות